رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه ورزش جهان با تفاوت نحوه برخورد با روسیه و رژیم‌اشغالگر ثابت کرد در راستای اهداف سیاسی گام برمی‌دارد، گفت: باید مظلومیت مردم فلسطین فریاد زده شده تا آنها به آرمان‌های خود رسیده و به زندگی عادی بازگردند.

 باید مظلومیت مردم فلسطین فریاد زده شود

به گزارش قدس آنلاین، «آرش میراسماعیلی» در خصوص حمایت جامعه ورزش ایران از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: فکر می‌کنم ورزش دنیا هم ثابت کرد که در راستای اهداف سیاسی گام برمی‌دارد. حرف و حدیث‌ها و واکنش‌هایی که در خصوص روسیه صورت گرفت، دنیا را به فکر فرو برد که چرا در قبال رژیمی که بیش از هفتاد سال است متجاوز بوده، هیچ واکنشی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: اکنون روسیه از سوی نهادهای بین‌المللی و بسیاری از فدراسیون‌های جهانی تحریم شده اما مظلومیت مردم فلسطین از سوی ارگان‌های ورزش جهان دیده نمی‌شود. این در حالی است که چهره‌های سرشناس ورزش جهان همچون «کریستیانو رونالدو» همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و خود را از سیاست جدا کرده‌اند.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: مظلومیت مردم فلسطین باید فریاد زده شده تا این شرایط در ورزش هم زبان‌زد شود.

میراسماعیلی تصریح کرد: ورزشکاران ایران، پس از انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و با مسابقه ندادن با نمایندگان رژیم اشغالگر و اقدامات دیگر، کنار فلسطینی‌ها هستند.

وی در خصوص حضور جامعه ورزش در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این حضور گوشه‌ای از فریاد عدالت خواهی و ظلم‌ستیزی است. باید ظلم در تمام نقاط جهان برداشته شود و مردم فلسطین هم به آرمان‌های خود رسیده و به زندگی عادی بازگردند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.