فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه فلسطین کانون عزت و سرافرازی مسلمانان جهان است، تاکید کرد: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از هر کوششی دریغ نخواهند کرد.

 فلسطین کانون عزت و سرافرازی مسلمانان جهان است

به گزارش قدس آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: در سایه شجاعت، دلاوری و توانمندی رزمندگان مقاومت رژیم صهیونیستی دچار ترس و هراسی شده است که نوید بخش آزادی و رهایی فلسطین اشغالی از چنگال منحوس رژیم اسرائیل است.

وی ادامه داد: امروز  وحدت و همدلی فلسطینیان در سرتاسر جهان فراگیر شده و شاهد هستیم در کشورمان تمامی مذاهب از جمله شیعه و سنی بر لزوم حمایت از فلسطین اتفاق نظر دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یار و یاور امت مظلوم فلسطین هستند، تصریح کرد: ملت ایران نخواهند گذاشت که آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان اهداف شوم و ظالمانه خود را به اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین بسیاری از سختی ها و دشواری ها را پشت سر گذاشته اند و امروز نظاره گر این موضوع هستیم که بسیاری از معادلات بیگانگان در ریشه کن کردن شیعیان، اشغال سرزمین های امت اسلامی و همچنین تفرقه بین مذاهب شیعه و سنی به ناکامی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه فلسطین کانون عزت و سرافرازی امت مسلمان جهان است، تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از هر کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.