در تازه‌ترین عملیات علیه اشغالگران اسرائیلی، بامداد شنبه یک نیروی امنیتی صهیونیست با شلیک دو فلسطینی مسلح در شمال کرانه باختری به هلاکت رسیدند.

عملیات ارئیل

به گزارش قدس آنلاین، این عملیات موفق در نزدیکی ورودی شهرک صهیونیستی «ارئیل» رخ داده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این حادثه امنیتی پایان نیافته و نیروهای امنیتی این رژیم به دنبال عاملان هستند. کتائب شهداءالاقصی، وابسته به جنبش فتح مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت. 
این حادثه امنیتی در حالی روی می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز پنجشنبه اعلام کرد ۶گردان از نیروهای ذخیره فراخوانده شده‌اند تا در طول منطقه دیوار حائل و خط تماس با کرانه باختری جایگزین نیروهای عادی شوند. بنا بر اعلام سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی این تصمیم پس از برآورد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از وضعیت فعلی گرفته شده و نیروهای یاد شده دست‌کم سه هفته در این مناطق حضور خواند داشت. با این حال، ارتش اشغالگران در بیانیه دیگری اعلام کرده: از آنجا که عملیات شامگاه جمعه روی امنیت روانی مردم و تحقیقات نظامی اثرگذار است، از اعلام آن در رسانه‌ها جلوگیری شود. در سمت مقابل اما کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام آمار 
۱۵ کشته صهیونیست در تنها ۴۰ روز اخیر، اعتراف کرد این آمار، شدیدترین موج عملیات‌های فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.
گفتنی است خودرویی که مهاجمان فلسطینی با استفاده از آن عملیات خود را انجام داده‌اند، سرقتی بوده و بدین ترتیب، عاملان ردی از خود بر جای نگذاشته‌اند. اسلحه مورد استفاده در این تیراندازی هم مسلسل کارلو بوده است. کارلو سلاحی ساده و نمونه‌ای ساخته شده از روی یک مسلسل سوئدی به نام کارل گوستاو است که خشاب ۲۵فشنگی دارد که این روزها کابوس صهیونیست‌ها شده است. عملیات دیزنکوف در تل‌آویو با هفت کشته و زخمی، عملیات باب‌العمود در قدس اشغالی با سه کشته و زخمی و عملیات شارونا در تل‌آویو با پنج کشته و زخمی تنها بخشی از اقدامات مسلحانه فلسطینی‌ها علیه اشغالگران با استفاده از مسلسل کارلو است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به ساده و دست‌ساز بودن آن در داخل خانه‌ها، احتمال ارتقا و استفاده گسترده‌تر از آن نیز وجود دارد. همه این موارد نویددهنده روزگاری سخت برای صهیونیست‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.