معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تامین ناوگان اتوبوس برای بازگشت زائران و مسافرانی که در تعطیلات عید فطر به مشهد سفر می‌کنند، انجام شده است.

تامین اتوبوس برای بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رضا صحراگرد ابراز کرد: در راستای خدمات‌دهی بهتر برای بازگشت مسافران‌، حضور همکاران حوزه حمل و نقل در محل پایانه‌های مسافربری استان به ویژه پایانه امام رضا (ع) از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت طبق ابلاغ مربوطه، ضروری است.

وی گفت: علاوه بر برگزاری جلسه هماهنگی با اداره کل راه‌آهن خراسان، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری مشهد و انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی و گردشگری، هماهنگی های لازم با استان‌هایی که در ایام تعطیلات بیشترین مسافر را به مشهد دارند، انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، فارس، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، قم، گلستان مازندران و خراسان جنوبی بیشترین مسافر را به مشهد خواهند داشت، بنابراین با آنها مکاتبه شده است تا جهت تقویت سرویس‌های ثابت به مشهد و اعزام ناوگان فوق‌العاده جهت جابه جایی زائران اقدام کنند.

صحرا گرد گفت: بدین منظور با شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار و بخش ناوگان حمل و نقل برون شهری شهرداری مشهد برای اعزام ناوگان فوق العاده جهت بازگشت زائران از مشهد به شهرهای مقصد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

شمار ناوگان مسافربری برون شهری خراسان رضوی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه پنج هزار و ۲۹۰ دستگاه است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.