دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: رابطان مجمع‌ ملی‌ فعالان‌ جمعیت در استان‌ها مردم را نسبت به قانون مترقی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آگاه سازند و برای احقاق حق قانونی مردم که در "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" تدوین شده است نیز مطالبه داشته باشند.

 قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» نیاز به تبیین دارد

به گزارش قدس انلاین، سید کاظم فروتن، رابطان مجمع‌ ملی‌ فعالان‌ جمعیت در نشست مشترک با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ایجاد یک مرکز بای ساماندهی فعالیت‌های مردمی، اظهار کرد: این ساختار باید قانونی باشد، از افراد مومن، متعهد و نافذ تشکیل شود و اقدامات اجرایی را بتواند به درستی انجام دهد.

وی اضافه کرد: یکی از شاخصه های این ساختار، وجود هماهنگی، هم افزاییی، دارای برنامه و هدف باشد، البته باید از موازی کاری نیز جلوگیری کند.

دبیرستاد ملی جمعیت، با تأکید بر اینکه نباید فرزندآوری را به مادیات گره بزنیم، عنوان کرد: در فعالیت های مردمی نباید به گونه ای بحث شود که مردم فرزند آوری را به مادیات گره بزنند چرا که خلاف فرهنگ ایران بوده و فرهنگ ایرانی دوستدار خانواده است.

فروتن، درباره تبیین قانون خانواده و جوانی جمعیت، اذعان کرد: رابطان مجمع‌ملی‌فعالان‌جمعیت در استان‌ها  مردم را نسبت به قانون مترقی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آگاه سازند و برای احقاق حق قانونی مردم که در "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" تدوین شده است نیز مطالبه داشته باشند.

وی نقش جبهه مردمی را در اطلاع رسانی را حائز اهمیت خواند و گفت: جبهه مردمی بندهای مختلف قانون در رابطه با ناباروری، فرزندی آوری،چند فرزندی،اعطای تسهیلات و سایر مفاد را به مردم اطلاع دهد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.