در دیدار پایانی رقابت های فوتسال جام رمضان در نیشابور، رفتارهای غیرعرفی شکل گرفت که تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

 حاشیه های غیرورزشی یک مسابقه ورزشی در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین،  در دیدار پایانی رقابت های فوتسال جام رمضان در نیشابور، رفتارهای غیرعرفی شکل گرفت که تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. موضوع از این قرار بود که بیش از ۱۰۰ بانوی تماشاگر با انجام حرکاتی خارج از عرف و گاه زننده، به عنوان تماشاگر این بازی در ورزشگاه حاضر بودند که انتشار تصاویر این رفتارهای زننده، بازتاب زیادی را به دنبال داشت.

به تعهدات عمل نکردند/ مسئول هیت مسافرت بوده است!

اما ابوطالب جوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور  اظهار کرد: من شب گذشته برای بازدید و عرض خداقوت به ورزشکاران، به سالن انقلاب رفتم، اما بعد متوجه شدم بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان هم برای تماشای بازی فوتسال آقایان حضور دارند.

وی تاکید کرد: شرایطی را که من شاهد آن بودم، شرایط مناسبی نبود. از سوی دیگر، زیرساخت حضور همزمان بانوان و آقایان هم در این سالن ورزشی وجود ندارد. به عنوان مثال سالن انقلاب تنها یک مسیر ورودی و خروجی دارد و سرویس‌های بهداشتی هم مجزا نیست. من هم تذکر دادم که تا مهیا نشدن زیرساخت‌ها حضور بانوان اتفاق نیفتد.

جوان خاطرنشان کرد: متولیان این برنامه که مسئولیت آن را پذیرفته اند، متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند و عمل هم نمی‌کنند. در تعهدات آنها این موضوع آمده بود که بانوان برای تماشای بازی حضور نداشته باشند. اما با وجود این تعهد و ابلاغ مسئول هیات که ظاهرا در مسافرت هم بوده است، دبیر هیات هم نه آمادگی و نه توان کنترل تماشاگران در سالن را داشته است.

توجیه پیامکی ورزش و جوانان

محسن کاوه آهنگر رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور نیز پاسخگوی تماس تلفنی خبرنگار نبود و در نهایت با ارسال پیامک اعلام کرد: یک تعدادی خانم تماشاچی برای یک تایم محدود در سالن حضور داشتند و تخلف افراد مسئول از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

اما وی در اقدامی عجیب و در پیامک دوم، این درخواست را مطرح کرد: فعلا مطلبی نزنید تا موضوعاتش مشخص شود!

تماس‌های مکرر با سرهنگ سیدعلی اکبر حسینی رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیشابور نیز بی‌پاسخ ماند.

کتمان به جای پاسخگویی

در این که اداره ورزش و و جوانان نیشابور در انجام وظایف خود مرتکب قصور شده است، شکی نیست. اما این که اولا پاسخگو نبوده اند و ثانیا طی پیگیری های خبرنگار درخواست شده که خبری پیرامون موضوع منتشر نشود، جای بسی شگفتی دارد. گویا فراموش کرده اند که خبرها پیش از آن که در رسانه های رسمی منتشر شوند، در فضای غیررسمی منتشر می شوند و مناسبترین راه برای پرهیز از ورود به حواشی، پاسخگویی در زمان مناسب به رسانه های رسمی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.