شاید هیچ مسابقه ای حساسیت های بازی امشب فولاد و گل گهر را به همراه خود نداشته باشد.

دو ژنرال لیگ با هم دست نمی‌دهند

به گزارش قدس آنلاین،  این نبردی برای رتبه چهارم لیگ برتر است که چهار تیم لیگ برتر آن را به صورت کاملا جدی زیر نظر دارند؛ مس رفسنجان و فولاد و گل گهر به اضافه پیکان که البته فاصله بیشتری نسبت به این سه تیم با رتبه چهارم دارد و امیدوار است زد و خورد های بین این سه تیم مدعی راه را برایش هموار کند.

اما حساسیت جدولی به کنار؛ این مسابقه بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام است. دو هافبک تراز اول فوتبال ایران در سال های دور که یکی‌شان رکورددار بازی با بازوبند کاپیتانی در تیم ملی است و دیگری موفق ترین مربی داخلی فوتبال ایران با آمار و ارقامی که دستیابی به آنها واقعا دشوار است. نکونام در مربیگری سبک و سیاقی کاملا جدی دارد و بیراه نیست که بگوییم که پا جا پای قلعه‌نویی می‌گذارد. خود امیر هم که تجربه نافرجامی از کار با نکونام و کری ها و درگیری های بعدی در دوره مربیگری این شاگرد سابقش دارد در شرایطی همچنان کنار زمین می‌ایستد که به هیچ وجه دوست ندارد قافیه را به جوان تر ها ببازد.

بازی امروز در ورزشگاه فولاد آره‌نا همراه با تب و تاب شدید بین نیمکت های دو تیم خواهد بود که در هر مسابقه رو در رو تنش های بین‌شان در گرفته؛ از همان دو سال گذشته در بازی سپاهان - فولاد تا امروز که بعید است چیزی جز آتش در فضای بین دو نیمکت وجود داشته باشد.

این دو مربی تحت هیچ شرایطی با روحیات و اخلاق و رفتار همدیگر کنار نمی‌آیند و هر یک منتقد تاکتیک ها و روش بازی دیگری هستند. جملاتی که حتما به گوش طرف مقابل هم رسیده تا سردی بین این دو بیشتر هم بشود. صد البته کار اصلی در زمین و بر عهده بازیکنان است و باید دید در بازگشت فولاد از رقابت های آسیایی چه نتیجه ای در پایان این مسابقه بسیار حساس رقم می‌خورد.

گل گهری ها فصل گذشته در آخرین بازی خود با فولاد در اهواز روی یک اشتباه مغلوب فولاد شدند و جالب اینکه بازی رفت دو تیم هم با همین نتیجه باز به سود جواد نکونام به پایان رسیده است. آن هم در شرایطی که گل گهر در آن روزها درگیر شوک روحی ناشی از حکم کمیته انضباطی بود.

اما امروز روز دیگری است و همه چیز از نو نوشته خواهد شد؛ یک ۹۰ دقیقه با تصاویری که بدون شک خالی از جنجال و درگیری نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.