رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۲۴ تن روغن سرخ‌کردنی، ۱۳ تن روغن کره‌ای مخصوص قنادی، سه تن روغن صاف قنادی و یک تن آرد نول صنف قنادان خبر داد.

کشف چند انبار احتکار کالاهای اساسی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از جهادکشاورزی  شهرستان مشهد، سید علی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: ۱۵۰۰ حلب ۱۶ کیلویی روغن سرخ‌کردنی، ۱۳۰۰ کارتن روغن کره‌ای مخصوص قنادی ۱۰ کیلویی و ۱۹۲ حلب ۱۶ کیلویی روغن صاف قنادی و همچنین ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی آرد نول صنف قنادان از چند انبار کشف و ضبط و انبارها جهت بررسی پلمپ شد.  این محموله با همکاری بازرسان جهاد و اطلاعات سپاه در مصلی مورد پایش، شناسایی و پلمپ قرار گرفت. پس از هماهنگی‌های لازم با اداره تعزیرات حکومتی خراسان رضوی کالاهای احتکار شده با نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. قیمت این محصولات در بازار به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به پلمپ محل ذخیره روغن‌های مکشوفه احتکاری با همکاری اطلاعات سپاه اضافه کرد: در این بازرسی متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  

نصری سرآسیا بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قانونی و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز به مدافعان امنیت غذایی در جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اطلاع دهند و یا به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و همچنین با شماره تماس ۱۲۴ شکایت و گزارشات خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.