تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول را کاهش داد تا به دیدارهای باقی مانده در لیگ بیست و یکم و کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر از قبل بماند.

«به موقع»ترین پیروزی ۱۰ نفره پرسپولیس/ نزدیک به استقلال با پیکان

به گزارش  قدس آنلاین، آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حامد پاکدل (۱۶) و علی نعمتی (۴۹) برای سرخپوشان گل زدند.

پرسپولیس در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که می‌دانست استقلال برابر سپاهان به تساوی یک به یک رسیده و کسب سه امتیاز از پیکان می‌توانست فاصله با صدرنشین را برای شاگردان گل محمدی به چهار امتیاز کاهش دهد.

گل محمدی که به دلیل محرومیت این بازی را از روی سکوها دنبال می‌کرد برای جدال با پیکان حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی (۹۴ علی شجاعی)، رامین رضائیان، رضا اسدی (۸۵ کمال کامیابی نیا)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۹۴ محمد شریفی)، امید عالیشاه، شیرزد تمیروف و حامد پاکدل (۵۸ علی ابراهیمی) را به میدان فرستاد.

سرخپوشان که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند از همان دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و با حمایت تماشاگرانشان که در ورزشگاه حضور داشتند روی دروازه پیکان فشار وارد کردند و خیلی زود موفق شدند در دقیقه ۱۶ روی نفوذ خوب امید عالیشاه و پاس رو به بیرون او برای حامد پاکدل به گل برسند.

در دقیقه ۲۷ پرسپولیس می‌توانست به گل دوم دست پیدا کند اما تمیروف در مصافی تک با تک توپ را به بدن دروازه بان پیکان کوبید.

در دقیقه ۳۲ امید عالیشاه که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دقایق پشت سر گذاشته بود با تکل خشن و بی احتیاطی که انجام داد خطای شدیدی را روی بازیکن پیکان انجام داد و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار سرخپوشان سخت شود.

با این حال شروع نیمه دوم برای سرخپوشان خیلی خوب بود و روی یک ارسال از جناح راست علی نعمتی با ضربه سر موفق شد گل دوم را وارد دروازه پیکان کند تا خیال پرسپولیسی‌ها برای ادامه کار راحت تر شود.

بعد از دقایقی تیم پیکان که نمی‌خواست برابر تیم ۱۰ نفره پرسپولیس بازنده باشد حملاتش را روی دروازه میزبان شروع کرد و این تیم را تحت فشار قرار داد اما شاگردان گل محمدی تلاش کردند با تمرکز در کارهای دفاعی اجازه ندهند دروازه شان باز شود.

پیکانی‌ها در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند تا بتوانند گل‌های خورده را جبران کنند اما حملات آنها نتوانست خطر جدی را روی دروازه حامد لک ایجاد کند.

پرسپولیس از توقف استقلال برابر سپاهان بهترین استفاده را برد و با پیروزی برابر پیکان فاصله اش با صدرنشین را به ۴ امتیاز کاهش داد و با ۵۳ امتیاز در رده دوم ایستاد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.