شهرک نشینان صهیونیست در هفتاد و چهارمین سالگرد روز نکبت و اشغال فلسطین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند و چندین فلسطینی را زخمی کردند.

شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست با چراغ سبز و حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند. نظامیان صهیونیست فلسطینی‌ها را در داخل مصلای «القبلی» در مسجد الاقصی محاصره و به سوی آنها تیراندازی کردند. در نتیجه این اقدام وحشیانه نظامیان صهیونیست چند فلسطینی زخمی شدند.

پایگاه خبری «القسطل» گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به منظور فراهم کردن زمینه برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی به فلسطینی‌هایی که در داخل مسجد حضور داشتند حمله کردند اما فلسطینی‌ها رو در روی نظامیان صهیونیست ایستاده و برای دفاع از مسجد الاقصی تا پای جان سوگند خوردند.

گفتنی است ساعات اولیه صبح امروز نظامیان صهیونیست مانع ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی شده بودند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب پس از ۱۲ روز ممنوعیت ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی با تعرض آنها به این مکان مقدس در ۷۴ امین سالروز اشغال فلسطین موافقت کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.