قرار است تولیدات و ایده‌های کارآفرینان حوزه قرآنی و اسلامی، در نمایشگاه قرآن کریم سال آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد.

میزبانی نمایشگاه قرآن ۱۴۰۲ از ایده‌پردازان کارآفرینی اسلامی

علی شهابی دبیر علمی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش کار آفرینی اسلامی قرآنی، درباره دستاوردهای این بخش گفت: در این رویداد طی یک فراخوان، نزدیک به صد نفر شرکت کننده با ۳۳ ایده داشتیم و از بچه مدرسه‌ای‌ها تا بازنشسته‌های ادارات مختلف و افرادی که ۵۰ سالگی را رد کرده بودند، در این طرح شرکت کردند.

به گفته او، قرار است تا سال آینده ایده‌هایی که در نمایشگاه امسال مطرح شدند، به کسب‌وکار برسند و در نمایشگاه قرآن سال بعد غرفه داشته باشند. 

کارآفرینی اسلامی قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در فضایی خاص با نگاه به منویات رهبر انقلاب در حوزه دانش بنیان‌ها فعالیت خود را آغاز کرد.

شهابی می گوید، ایده‌ها توسط یک تیم داوری بسیار نخبه در حوزه کسب و کار و فعالیت‌های دانش بنیان بررسی شدند و در نهایت ۱۳ ایده به عنوان ایده‌های برتر این رویداد، فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئولان نمایشگاه قرآن، در این استارت‌آپ‌ها به دنبال این هستند که کسب‌وکارهای اسلامی در حوزه مالی چگونه باید در عصر جدید فعالیت و ثروت خود را با ادبیات، نگاه و شکل خاص اسلامی ترویج کنند.

رویداد استارتاپی قرآن کریم یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن کریم امسال بود. این رویداد از مجموعه فعالیت ‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود که  از ۵ تا ۷ اردیبهشت برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.