۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 797440

مازندران یکی از استان‌های شمالی کشور است؛ به‌دلیل داشتن جنگل‌های فراوان و فاصله کم با دریا بسیاری از افراد آن را برای سفرهای داخلی خود انتخاب می‌کنند

با هتل های چالوس آشنا شوید

مازندران یکی از استان‌های شمالی کشور است؛ به‌دلیل داشتن جنگل‌های فراوان و فاصله کم با دریا بسیاری از افراد آن را برای سفرهای داخلی خود انتخاب می‌کنند و کم‌تر کسی را می‌توان یافت که تجربه بازدید از این استان زیبا را نداشته باشد. این استان شهرهای زیبایی دارد که چالوس یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به مازندران و رزرو هتل چالوس را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین هتل‌های این منطقه آشنا شوید.

هتل آزادی خزر چالوس
این هتل را می‌توان یکی از معدود هتل‌های پنج ستاره در چالوس معرفی کرد. هتل هایت خزر سال ۱۳۵۴ توسط گروه‌ هایت احداث و سال ۱۳۹۵ ساختمان غربی آن بازسازی شد؛ بااین‌حال پس از گذشت بیش از ۴۰ سال به‌جرات می‌توان این هتل را در شمال کشور بدون رقیب دانست. از اتاق‌های این هتل می‌توان به راحتی دریا و جنگل را تماشا کرد و از چشم‌انداز فوق‌العاده آن لذت برد. هتل آزادی خزر بین جنگل هیرکانی واقع شده است و فاصله بسیار کمی با دریا و کوه‌ها دارد. اگر می‌خواهید محل اقامت شما بسیار آرام باشید، این هتل پیشنهاد خوبی برای شما محسوب می‌شود؛ زیرا شما به‌طورکامل از هیاهو و شلوغی شهر فاصله خواهید گرفت. هتل مذکور پنج طبقه دارد و در طبقات آن تعداد ۱۶۳ واحد اقامتی ساخته شده است.

امکانات هتل آزادی خزر
برای افزایش رفاه مهمانان امکاناتی اعم از حمام، آب معدنی رایگان، مبلمان، اینترنت، مینی‌بار، یخچال، آباژور، چای‌ساز، روم سرویس، لوازم بهداشتی، تلوزیون، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... در هر اتاق این هتل تعبیه شده است. لازم به‌ذکر است که مهمانان برای استفاده از اینترنت یا میل کردن خوراکی‌های مینی‌بار نباید هزینه‌ای پرداخت کنند.

بخش‌هایی از ساختمان هتل پنج ستاره هایت خزر به لابی، رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ، گیم‌نت، کافی‌نت، درمانگاه، فروشگاه، سونا، فضای سبز، مرکز خرید، سالن بیلیارد، آتلیه و سالن کنفرانس اختصاص داده شده است. برای دسترسی به امکاناتی از قبیل لاندری، خودپرداز، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، اینترنت، رزرو خدمات معلولان و... باید به لابی بروید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، نگران محلی برای پارک اتومبیل خود نباشید؛ زیرا پارکینگ هتل فضایی مناسب برای پارک ۱۶۴ خودرو دارد و مهمانان می‌توانند وسیله نقلیه خود را بدون پرداخت هزینه در آن پارک کنند. برای رفتن به رستوران می‌توانید به طبقه اول مراجعه کنید. این مکان ۲۵۰ نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی قابل سفارش است.

آدرس هتل آزادی خزر
همان‌طورکه گفته شد این هتل در موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فردی واقع شده است. برای رسیدن به هتل هایت خرز باید به نمک آبرود و روبروی تله‌کابین بروید. هتل نام برده با جاذبه‌های گردشگری مهمی مانند شهرک توریستی نمک آبرود فاصله کمی دارد و شما می‌توانید با اقامت در آن از این مکان نیز بازدید کنید.

هتل ونوس پلاس چالوس
این هتل نیز یکی‌دیگر از هتل‌های پنج ستاره چالوس و از تازه تاسیس‌ترین هتل‌های این منطقه به‌شمار می‌رود و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. با اقامت در اتاق‌های ونوس پلاس می‌توانید منظره‌ای چشم‌نواز از طبیعت زیبای مازندران را تماشا کنید. این هتل در هفت طبقه مشتمل‌بر ۱۰۴ واحد اقامتی لوکس ساخته شده است که می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز از سفر شما به چالوس رقم بزند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درمورد این هتل به‌دست آورید.

امکانات هتل ونوس پلاس
قسمت‌هایی از این هتل به سفره‌خانه سنتی، استخر، سالن ماساژ، مجموعه ورزشی، لابی، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات نمازخانه و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. اگر قصد دسترسی به لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، رزرو خدمات خانه داری و خدمات معلولان، دستگاه فکس و... را دارید، می‌تونید به لابی هتل مراجعه کنید. این مکان برای ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن امکانات رفاهی همچون اینترنت، مبل و تلوزیون قرار گرفته است. پارکینگ این هتل ظرفیتی محدود دارد و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه خودرو خود را در آن نگهداری کنند. اگر قصد سرو میان‌وعده را دارید، می‌توانید به کافی‌شاپ هتل ونوس پلاس مراجعه کرده و عصرانه موردنظر خود را میل کنید. رستوران ونوس با ۲۷۰ نفر ظرفیت جنب لابی واقع شده است و در آن امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود وجود دارد.

در هر اتاق از هتل ونوس پلاس امکاناتی همچون کمد لباس، لوازم بهداشتی، آباژور، یخچال، تلوزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی‌بار، آب معدنی رایگان، دراور، چای‌ساز، مبل، پاورسنج، دمپایی، اینترنت، تلفن، تلوزیون، سشوار و... وجود دارد که مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند.

موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس
شهرک توریستی نمک‌ آبرود یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شمال کشور محسوب می‌شود و این هتل نیز دقیقا روبروی این شهرک واقع شده است. اگر قصد رفتن به نمک آبرود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در هتل ونوس پلاس اقامت داشته باشید.

می‌توانید برای رزرو هتل چالوس به سایت علی بابا مراجعه کنید؛ زیرا این شرکت معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت ارائه خدمات گردشگری به مسافران در ایران محسوب می‌شود.

ما در این مطلب دو مورد از هتل‌های پنج ستاره چالوس را به شما معرفی کردیم که بهترین پیشنهادها برای اقامت در شمال کشور و فاصله گرفتن از آلودگی‌های هوا و صوتی محسوب می‌شوند. درصورتی‌که تجربه رزرو هتل چالوس از علی بابا یا اقامت در هتل ونوس پلاس و آزادی خزر را داشتید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.