۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 797303

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، ترافیک محورهای شمالی کشور را پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین اعلام کرد.

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیر بازگشت از شمال

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ برابر تازه‌ترین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب محور کرج_چالوس هستیم، همچنین در حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم ترافیک این محور نیمه سنگین است. البته تردد در جاده چالوس همچنان فقط در مسیر شمال به جنوب انجام می‌شود و اگر جاده یکطرفه نشده بود، احتمالا شاهد ترافیک سنگین در این محور بودیم.

وی با بیان اینکه در محدوده‌های سراوان و پل رودبار تا ورودی آزادراه در  آزادراه رشت_قزوین نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم، گفت: وضعیتی مشابه در محور هراز وجود دارد و محدوده‌های امامزاده شازید، لاریجان، بایجان و گزنک در این محور با ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در طول این محور نیز حجم بالای تردد را شاهد هستیم.

شیرانی از ترافیک نیمه سنگین در محدوده‌های پل سفید، زیرآب و دماوند در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز خبر داد و افزود:‌ در محدوده‌های مهرویلا تا پل کلاک در آزادراه قزوین-کرج نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزدراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا (س) گزارش شده است. اما در دیگر محورهای مواصلاتی گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی از مسافران استان‌های شمالی که قصد بازگشت از سفر را دارند خواست که اگر امکان تعویق زمان بازگشت خود را دارند، آن را به روز شنبه موکول کنند.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهار کرد:‌ جو آرام در تمامی محورها گزارش شده است. البته در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گیلان و قزوین بارش پراکنده باران گزارش شده که لازم است رانندگان در این شرایط با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.