سران رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات العاد به ترس و نگرانی خود از مقاومت فلسطین اذعان و اعلام کردند وارد مرحله ناامنی شده‌اند.

سران رژیم صهیونیستی: وارد مرحله ناامنی شده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی واکنش چند تن از سران اشغالگر درباره عملیات چریکی که در منطقه العاد در شرق تل آویو انجام شد و به کشته شدن سه شهرک نشین و مجروح شدن شدید تعدادی دیگر انجامید، را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری معا، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ترس این رژیم از افزایش این عملیات‌ها را ابراز و اعلام کرد که عاملان این عملیات «برای کشتن ما بیرون آمدند و هدف آن‌ها شکستن روحیه ماست.»

روزنامه معاریو نوشت: بنت پس از رایزنی‌های امنیتی داخلی اسرائیل، که در آن مقامات ارشد اسرائیلی شرکت داشتند، گفت: «کسانی که این عملیات را انجام داده‌اند و حامیان آن‌ها بهای آن را خواهند پرداخت».

پس از این عملیات، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تصمیمات متعددی از جمله تصمیم برای تمدید بسته شدن نوار غزه و کرانه باختری اشغالی تا روز یکشنبه را اعلام کرد و گفت در پایان هفته جاری مجدداً تمدید یا لغو بسته شدن بررسی خواهد شد.

گانتس عملیات انجام شده را «خطرناک و عواقب آن را وخیم» توصیف کرد و مدعی شد: «دستگاه‌های امنیتی مسئولین این عملیات‌ها را پاسخگو خواهند کرد و آن‌ها را مجازات خواهند کرد.»

همچنین رسانه‌های عبری به نقل از خاخام آریه مونک، مدیر کل جمعیت بیت دافئ(خانه گرم) اعلام کردند «وحشت بسیار زیاد بود و العاد وارد چرخه‌ای از ناامنی و ترس شدید شده است.»

امیر بوحبوط، خبرنگار نظامی وب‌سایت والا نیز با ابراز نگرانی در دستگاه‌های امنیتی و نظامی از انجام عملیات‌های بیشتر فلسطینی‌ها، از صهیونیست‌ها خواست تا هوشیاری خود را افزایش داده و هرگونه حادثه مشکوک را گزارش کنند.

آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و نیر اورباخ، رئیس فراکسیون یمینا و عضو کنست نیز به ناامن شدن فضا برای صهیونیست‌ها اذعان کردند و گفتند که روز غرور آنان با درد به پایان رسیده است.

نیروهای امنیتی اشغالگر همچنان در تعقیب عاملان این عملیات هستند و در حال انجام عملیات جستجو و پاکسازی گسترده در مناطقی هستند که احتمال می‌رود آن‌ها پناه گرفته باشند و صبح امروز به غرب جنین در کرانه باختری یورش بردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.