سرمربی تیم فوتبال هفت نفره ایران با بیان اینکه با شناخت کامل به مسابقات جهانی اسپانیا گام گذاشتیم گفت: قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه برای ما بهتر است و مسیر قهرمانی را راحت‌تر خواهد کرد.

فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان/الله‌مانی: دوم شدن در گروه به سود ما است

به گزارش قدس انلاین، تیم فوتبال هفت نفره ایران که برای حضور در مسابقات جهانی این رشته راهی اسپانیا شده است در نخستین دیدار خود ۱۳ اردیبهشت برابر تیم قدرتمند آمریکا به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. در آن دیدار عباس ترابی ملی‌پوش کشورمان در دقایق ۱۲ و ۵۸ این بازی گل‌های ایران را وارد دروازه آمریکا کرد.

تیم ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جهانی اسپانیا روز ۱۵ اردیبهشت به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر از سد این تیم گذشت. گل‌های تیم ملی ایران را یاسر رستمی در دقیقه ۱۵ و حسین تیزتر در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

تیم ایران با کسب چهار امتیاز از ۲ بازی صعود خود را به دور حذفی قطعی کرده و باید برای کسب عنوان سرگروهی منتظر دیدار تیم‌های فوتبال هفت نفره آمریکا و استرالیا باشد.

امین الله‌مانی با اشاره به نتایج تیم فوتبال هفت‌نفره در ۲ دیدار دور گروهی گفت: نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و تساوی برابر آمریکا شاید مصلحتی باشد، اگر در دور گروهی به عنوان تیم دوم صعود کنیم، مسیر راحتی برای رسیدن به فینال پیش رو داریم. البته تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی به مسابقات گام گذاشته است باید به تمام دیدارها به چشم فینال نگاه کند. هدف اصلی ما قهرمانی است و فرقی ندارد با کدام تیم روبرو خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره ادامه داد: به احتمال زیاد نخستین حریف ما در مرحله حذفی تیم فوتبال انگلیس است که یکی از بهترین‌های جهان است و در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف این تیم برویم. البته تیم آماده پیروزی است و هراسی نیز از رقیبان نداریم. در مرحله نیمه نهایی نیز به احتمال زیاد به برزیل خواهیم خود و سه فینال تا قهرمانی داریم. امیدوارم دست پر به ایران برگردیم.

الله‌مانی با اشاره به نتیجه نهایی تیم در اسپانیا گفت: تمام تلاش برای آمادگی جسمانی و روحی تیم انجام شده و هدف کسب عنوان قهرمانی است، امیدوارم بتوانم به این مهم برسیم. تیم ایران در گذشته نتایج خوبی کسب کرده و اکنون نیز با شناخت کامل گام در رقابت‌های اسپانیا می‌گذارد. گروه ایران به خاطر حذف روسیه سه تیمه شده و دیگر گروه‌ها چهار تیمی هستند. ما در این گروه صعود کردیم و باید به فکر رسیدن به سکو باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.