مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین فراخوان پذیرش دانشجوی پسا دکتری سال ۱۴۰۱ در این دانشگاه منتشر شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشجوی پسا دکتری می‌پذیرد

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد  به نقل از دکتر خلیل آبنوس گزارش داد: این فراخوان با حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به تعداد پذیرش  ۲۵ دانشجو در رشته های تحقیقاتی گوناگون برگزار می‌شود و علاقه‌مندان واجد شرایط تا ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت دارند نام نویسی کنند.

وی افزود: دوره پسا دکتری دوره‌ای موقت و معین بین حداقل یک سال و حداکثر سه سال است که برای انجام فعالیت‌های پژوهشی به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی و ضرورت‌ تحقیقات مستقل برای متقاضی گذراندن این دوره و در حوزه مرتبط با تخصص وی ایجاد می‌شود.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری که بیش از یک سال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا سه سال از تاریخ اخذ مدرک Ph.D نگذشته باشد، داشتن حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D و به عنوان نویسنده اول یا مسوول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و عدم منع قانونی برای فعالیت به عنوان دانشجو و انتخاب یکی از استادان واجد شرایط جدول اعلام نیاز از جمله شرایط پذیرش داوطلبان به شمار می‌رود.

آبنوس افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره می‌توانند در صورت داشتن شرایط احراز، مستندات و مدارک لازم را تا ۳۱ اردیبهشت به همراه نام استاد مربوطه به آدرس ایمیل  Ramresearch @ mums.ac.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.