سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد فنی و ایمنی وسایل نقلیه نظارت بر مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در صورت مشاهده و احراز تخلف در مراکز یاد شده، جریمه نقدی و سپس تعلیق پروانه فعالیت در انتظار این مراکز خواهد بود.

 جریمه نقدی و تعلیق پروانه در انتظار مراکز معاینه فنی متخلف

به گزارش قدس انلاین، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون  ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت بود و نمایندگان اعضای کمیسیون و نماینده‌های دستگاه‌هایی نظیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور ناجا پیرامون موارد متخلف آن به بحث و بررسی پرداختند.

وی ادامه داد: ۱۶ ماده از لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است. یکی از مهترین مصوبات امروز کمیسیون عمران، تصویب ماده ۱۴ لایحه مذکور در رابطه با نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت‌ها بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد فنی و ایمنی وسایل نقلیه و پایش کنترل آلاینده‌های هوا و صدا، نظارت بر مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در صورت مشاهده و احراز تخلف در مراکز یاد شده، جریمه نقدی و سپس تعلیق پروانه فعالیت در انتظار این مراکز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.