واریز یارانه‌های کمک معیشتی به حساب ۶ میلیون سرپرست خانوار، به طور کامل انجام شد.

تمام یارانه‌های جدید واریز شد

به گزارش قدس آنلاین، قمری وفا اظهار کرد: دیشب ۱۰ دقیقه مانده به اتمام صحبت‌های رئیس جمهور، واریز یارانه‌های کمک معیشتی به حساب ۶ میلیون سرپرست خانوار آغاز شد. تا ساعت ۳ صبح تمام یارانه‌ها به جز یک یا دو بانک  طبق اطلاع مدیریت فناوری اطلاعات بانک مرکزی، واریز شد که این دو بانک هم واریزی را انجام داده اند؛ اما پیامک آن ساعت پنج ارسال شده است.

به گفته وی، واریز یارانه‌ها بر اساس فهرست ارسالی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به بانک مرکزی انجام شده و کسر مبلغ ۳۵ هزار تومان به ازای هر نفر از آنچه واریز شده نیز، قسطی دیگر از وام یک میلیون تومانی کروناست که در دولت قبل داده شده بود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی می‌گوید: به دستور سخنگوی دولت این موضوع در حال پیگیری است و اگر سازمان هدفمندی یارانه‌ها این موضوع را ویرایش کند و فهرست جدید به بانک مرکزی دهد، بانک مرکزی تغییرات را اعمال می‌کند. برداشت این مبلغ نیز فعلاً از حساب‌ها ممکن نیست، تا زمانی که دولت اجرای طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کند.

دیشب با دستور رئیس جمهور و پس از گفت‌وگوی زنده او با مردم، یارانه نقدی جدید به ازای هر نفر، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایزدی ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    چرا برای ما واریز نشد یعنی ما را حذف کردند