۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 798272

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مومنی اصل و با بازی متفاوت و درخشان نیما فلاح، سحر ولدبیگی و رها بلالی که هر سه بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می دهند، برای عموم مخاطبین کودک و نوجوان و بزرگسال تهیه و تولید شده است.

فیلم سینمایی «رها و انگشتر جادو» آماده نمایش می شود

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو؛ ضمن برخورداری از آموزه های علم روان شناسی و توجه به مفاهیم رشد و تربیت و آموزش، توانسته است که از بین ۱۳۷ فیلم سینمایی از کشور ایران و ۱۰۵ کشور جهان، در جمع ۹ فیلم سینمایی برتر راه یافته به پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشته باشد و در دل کودکان و نوجوانان راه پیدا کند و پیش بینی می شود که همزمان با آغاز نمایش فیلم، مخاطبین کودک و نوجوان و بزرگسال برای تماشای فیلم لحظه شماری نمایند.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آمده است که؛ بابا محسن باستان شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می کنند؛ وقتی به غار می رسند، ناگهان زمین لرزه اتفاق می افتد و باعث وحشت بابا محسن و رها می شود. زلزله که تمام می شود، آتوسا بعد از ۶ هزار سال استراحت، از درون یک تابوت قدیمی بیدار شده و وارد زندگی انسان های امروزی می شود. با ورود آتوسا، زندگی بابا محسن و رها دچار اتفاقات بسیار پر هیجان و چالش بر انگیزی می شود. اما، تا اینکه ...


نگارش فیلمنامه رها و انگشتر جادو را دکتر منصور بلالی با توجه به علم روان شناسی بر عهده داشته و کیانوش اسلامی با همراهی پرویز قدسی به عنوان مشاوران فیلمنامه با نویسنده همکاری داشته اند.
رو نمایی و اکران خصوصی فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو با حضور هنرمندان برجسته، بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان محبوب و ورزشکاران گرامی در سینما سپیده شهر تهران برگزار گردید و مورد توجه بسیاری از هنرمندان و هنر دوستان و علاقه مندان قرار گرفت.
تدابیر خاصی برای نمایش فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود که بسیاری از کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از تماشای این فیلم زیبا که به طور مستقل تهیه و تولید گردیده، لذت ببرند و لحظات شیرینی را با تماشای این فیلم تجربه کنند.
شایان ذکر است که تیتراژ پایانی فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو با صدای دلنشین بهروز محمدی است و پیام نیکومنش به عنوان مدیر فیلمبرداری می باشد و آهنگسازی و ترانه سرایی تیتراژ پایانی فیلم توسط محمد محتشمی و با تنظیم امیر پناهی و رضا پناهی انجام شده است و صدای گرم استاد منوچهر والی زاده به عنوان گوینده رادیو در بخش هایی از فیلم شنیده می شود.
از دیگر بازیگران فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو می توان به چهره هایی از جمله : عارفه نظامی، النا منیعی، میثم حسینی، محمد رضا نجفی، هادی عبدالمالکی، مهدی بیگدلیا، آزاده قدیمی، کیانا صفر زاده و سودابه توفیقی اشاره کرد.
سایر بازیگران فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو را سیما رحمتی، پرنیا مرادی، مرتضی خندان، حجت بابایی، رضا منیعی، حورا موسی خانی، نیکا صفوی، یسنا آوخ، النا عبدی زاده و کیانا اسلامی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.