بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد شاگردان فرهاد مجیدی پیش از پایان بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کنند.

سامره: امیدوارم استقلال قبل از پایان لیگ جشن قهرمانی بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، علی سامره درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهر خودروی مشهد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا باید به بازی با سپاهان بازگردیم. استقلال برابر تیمی که مدعی قهرمانی بود، به تساوی رسید. کجای این تساوی بد بود؟ از برخی دوستان که درباره کاهش فاصله امتیازی استقلال با تیم دوم جدول صحبت می‌کردند، تعجب کردم. این تساوی‌ها می‌تواند به استقلال برای قهرمانی کمک کند. به آخر فصل نزدیک می‌شویم و سخت بودن مسابقات طبیعی است.

«حفظ صدرنشینی خود به خود شرایط سختی را ایجاد می‌کند.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: نباختن برگ برنده‌ای برای قهرمانی استقلال است. به دوستانم پس از بازی با سپاهان گفتم همین مساوی به تیم برای قهرمانی کمک می‌کند، چون آنها یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران را دارند و گرفتن تساوی حکم سه امتیاز را داشت. همانطور که دیدیم استقلال صدر جدول را حفظ کرد و به بازی با شهر خودرو رسید.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به مطرح شدن دوباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان گفت: یکی از معضلات فوتبال ما این است که روراست و شفاف برای مردم توضیح نمی‌دهند چه تخلفی صورت گرفته است. مدام همه چیز را می‌پیچانند تا هر روز یک بحث مطرح شود. متأسفانه فدراسیون فوتبال صاحب ندارد و احساس می‌کنم کسانی که در منصب کار هستند، اجباری کار می‌کنند. نمی‌دانم افراد بر اساس رابطه انتخاب شدند یا ضابطه، ولی نظرات یکدیگر را قبول ندارند. افرادی که در فدراسیون حضور دارند مقبولیتی در جامعه ندارند چون اگر داشتند اتفاقات بهتری می‌افتاد.

سامره در خصوص اینکه مهاجمان استقلال تا قبل از بازی با شهر خودرو در گلزنی ناموفق بودند، گفت: استرس در اواخر مسابقات برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، زیاد است و بازیکنان باید با تمرکز بالا بازی کنند. امیدوارم استقلال همین کیفیت را حفظ کند و تا قبل از اینکه لیگ به پایان برسد، جشن قهرمانی بگیرد.

وی در مورد فاصله ۶ امتیازی استقلال با پرسپولیس یادآور شد: حساسیت‌ها، هیجان و استرس تمرکز بازیکنان را کمتر کرده بود ولی خوشبختانه اواخر بازی دروازه شهر خودرو باز شد. همین موضوع این امیدواری را ایجاد کرد که با کسب نتیجه در دو بازی آینده زودتر از پایان فصل قهرمان شوند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.