۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 798550

هفت یمنی زیر شکنجه سعودی‌ها با اتصال برق و غرق مصنوعی کشته شدند.

۷ یمنی زیر شکنجه سعودی‌ها کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع امنیتی در استان صعده، از جنایات صهیونیست‌ها پرده برداشت و افشا کرد که نیروهای سعودی در جنایتی فجیع علیه ساکنان مناطق مرزی، شهروندان را تا حد مرگ شکنجه کردند و باعث کشته شدن تعدادی از آن‌ها شدند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، این منبع ناشناس اعلام کرد که اخیرا ۷ جسد از شهروندان یمنی به بیمارستان جمهوری شهر صعده آورده شد و معلوم شد که مزدوران ارتش سعودی در منطقه الرقو آنها را زیر شکنجه‌های سخت کشته بودند. به گفته این منبع، ارتش عربستان با استفاده از برق و غرق مصنوعی اسیران را شکنجه کرده و باعث مرگ آن‌ها شده بود. احتمال می‌رود که با تحقیقات بیشتر اجساد بیشتری پیدا شوند.

تجاوز سعودی به ریختن خون مردم یمن از طرق مختلف، اعم از حملات هوایی، گلوله‌های موشکی و توپخانه‌ای و شکنجه تا حد مرگ با وجود آتش بس اعلامی سازمان ملل ادامه دارد.

عربستان تلاش می‌کند با وعده‌های فراوان درباره اصلاحات در این کشور بر اعدام‌های جمعی و سرکوب مخالفان سرپوش گذارد. محمدبن‌سلمان، ولیعهد عربستان که در عمل قدرت را در دست دارد سال گذشته برای بهبود قوانین کیفری در این کشور دستوراتی صادر کرد. اما اعدام ۸۱ نفری که در ماه مارس در یک روز به بهانه جنایات مرتبط با تروریسم محکوم شده بودند، کورسوهای ناچیز امید سازمان‌های غیردولتی مدافع حقوق بشر را بر باد داد. سرکوب فعالان حقوق بشر یا مخالفان سیاسی، که بسیاری از آن‌ها بازداشت هستند، همچنان بی اعتمادی سازمان‌های بین المللی به دستگاه قضایی عربستان را تشدید می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.