مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی گفت: ۳۳ ویژه برنامه و بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی به منظور بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی توسط کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

برگزاری ۳۳ ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در کتابخانه های عمومی استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی گفت: ۳۳ ویژه برنامه و بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در قالب طرح «از حماسه فردوسی تا حماسه خرمشهر» به منظور بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی توسط کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های فرهنگی از جمله نشست کتابخوان، نمایشگاه کتاب، نمایشنامه خوانی، معرفی کتاب، برگزاری محافل ادبی با محوریت فردوسی شناسی و استقرار کتابخانه های سیار در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر از جمله برنمه های تدارک دیده شده در کتابخانه های عمومی استان است.

حجت الاسلام سبزیان خاطرنشان کرد: طرح «از حماسه فردوسی تا حماسه خرمشهر» از شنبه ۲۴ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

گفتنی است نخستین ویژه برنامه این طرح با حضور اساتیدی همچون فرزاد قائمی و محمدرضا جمالی در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/khrpl/mashadpl به عنوان میهمان در این برنامه شرکت کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.