تشدید نظارت‌ها بر توزیع و فروش مرغ در مشهد سبب بازگشت آرامش به بازار این محصول شد.

بازار آرام مرغ در مشهد / تشدید بازرسی‌ها برای کنترل بازار

به گزارش قدس آنلاین، پس از اجرای قانون اصلاح ارز ترجیحی و تغییر قیمت چهار قلم کالای اساسی، برخی نارسایی‌ها در بازار سبب بروز التهاباتی در بازار شد.

از روز گذشته بازرسی‌های تعزیرات و ارگان‌های مسئول تشدید شد که در ادامه این بازرسی‌ها، صبح امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه محسن داوری فرماندار مشهد به‌صورت سرزده با حضور در بازار میدان استقلال، از روند توزیع و فروش مرغ گرم در این بازار بازدید کرد.

مشاهدات خبرنگار ما از این میدان عرضه محصولات پروتئینی حاکی از تأمین و توزیع کافی مرغ گرم در فروشگاه‌ها با قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان دارد که عرضه مرغ با قیمت یکسان در همه فروشگاه‌ها سبب ایجاد آرامش در این بازار شده است.

در کنار این بازدید و به‌دنبال ارسال گزارش‌هایی مبنی بر تعطیلی برخی نانوایی‌ها، فرماندار مشهد به برخی نانوایی‌های منطقه آزادشهر، بلوار معلم، دانشجو و دانش‌آموز سرکشی کرد.

برخی نانوایی‌ها تعطیل بودند و برخی نیز فعالیت داشتند که به‌دلیل عدم ارائه خدمات برخی واحدهای صنفی، صف تهیه نان در نانوایی‌های فعال بیشتر از گذشته بود.

داوری ضمن پیگیری موضوع، به رئیس اتحادیه نانوایان دستور پیگیری فوری و فعال شدن واحدهای غیر فعال که به‌صورت غیرقانونی فعالیت خود را متوقف کردند را صادر کرد.

در این دیدار نماینده تعزیرات، اصناف و برخی مدیران رسانه‌های خراسان رضوی فرماندار مشهد را همراهی کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.