رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر ضرورت تعمیر و به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی که از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده اند تاکید کرد.

بدهی انباشته دانشگاه علوم پزشکی و ممانعت شرکت ها برای ارائه خدمات

 به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در نشست خبری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در دانشگاه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این مجموعه، گفت: پایگاه فوریت‌های پزشکی اشراق در شهرک صنعتی علی آباد در هفته سلامت به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تلاش برای تأمین منابع لازم جهت تعمیر و به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزاتی که از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده‌اند خبر داد و گفت: تأثیر تورم در حوزه تجهیزات پزشکی چندین برابر سایر حوزه‌ها بود.

بختیاری اظهار کرد: عدم هماهنگی بین هزینه و درآمد، منجر به یک بدهی تجمعی شده که بسیاری از شرکت‌ها آن را طلب کردند دانشگاه، در صدد تأمین منابع مورد نیاز برای جلوگیری از اخلال در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: با مهار کرونا، خدمات درمانی اورژانسی و الکتیو غیر کرونایی افزایش یافته و بیمارستان‌ها آماده‌اند و تجهیزات نیز در حد نیاز، فراهم است.

آرمانی‌کیان در خصوص موضوع افزایش تعرفه‌های تشخیصی درمانی یادآور شد: سال جاری نیز افزایش ۱۹و نیم درصدی تعرفه‌ها در بخش دولتی و افزایش ۲۴ درصدی در بخش خصوصی از ۱۲ اردیبهشت ماه، تصویب و ابلاغ شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.