رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان زمان و نحوه برگزاری امتحانات نوبت خردادماه دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

زمان و نحوه برگزاری امتحانات خردادماه دانش آموزان کردستانی تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، طالب رستمی با بیان اینکه امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت خرداد ماه امسال به صورت حضوری خواهد بود، اظهار کرد: امتحانات دانش آموزان دوره ابتدایی از اول تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار و نتایج اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امتحانات دوره ابتدایی امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی خواهد داشت، افزود: امتحانات دانش آموزان پایه اول تا سوم از دو درس ریاضی و فارسی، دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم از دروس فارسی، ریاضی و علوم  به صورت کتبی خواهد بود .

رستمی همچنین از برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه ای و کتبی در تمامی مدارس ابتدایی استان با سوالات یکسان خبر داد و اظهارداشت: در تمامی پایه های دوره ابتدایی علاوه بر امتحانات نوبت دوم، مجموعه فعالیت های دانش آموز در طول سال تحصیلی ملاک عمل خواهد بود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان به تشریح زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول پرداخت و با بیان اینکه امتحانات این دوره از اول لغایت ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود؛ گفت: امتحانات دانش آموزان پایه هفتم و هشتم به صورت داخلی و امتحانات دانش آموزان پایه نهم نیز به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه از اول لغایت ۲۴ خردادماه به صورت داخلی و مدرسه ای برگزار خواهد شد؛ گفت: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم نیز به صورت نهایی و هماهنگ کشوری از اول لغایت ۲۸ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

رستمی در پایان با اشاره به اینکه اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان تمهیدات خاصی برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: سلامت امتحانات و حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی شعار امسال حوزه سنجش استان است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.