آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور در ۱۹ حوزه ۹ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شد.

آزمون کارشناسی ارشد در ۹ شهرستان خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس انلاین، مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی در این خصوص  گفت: در طول روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۴۵ هزار و ۶۹۳ داوطلب با حضور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مرتضی ایمن شهیدی افزود: این آزمون در شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور و مشهد برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز چهارشنبه ۲ هزار و ۳۳ زن و ۲ هزار و ۲۹۲ مرد در ۹ حوزه آزمونی سراسر استان مشغول به رقابت هستند و برای ۱۹ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آنها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شده است.

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی گفت: بیشترین حضور داوطلبان طی این سه روز در شهر مشهد با مجموع سه هزار و ۴۰۵ نفر است که هزار و ۶۴۱ نفر آنها را زن و هزار و ۷۶۴ نفر آنها را مرد تشکیل می‌دهد.

وی افزود: سه پروتکل حفاظتی، بهداشتی و اجرایی در این آزمون رعایت می‌شود و با توجه به این که ممکن است تعدادی از داوطلبان به لوازم بهداشتی نیاز پیدا کنند در طول برگزاری آزمون ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان فقط وسایل ضروری شامل مداد نرم و پررنگ، پاک کن و کارت ملی خود را همراه داشته باشند و از آوردن تلفن همراه، تبلت، ساعت‌ مچی هوشمند و ماشین حساب به سر جلسه امتحان خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.