شهرک‌نشینان صهیونیست با نزدیک شدن روز اشغال قدس فراخوانی برای یورش به مسجدالاقصی و تخریب مسجد قبه الصخره پخش کردند.

فراخوان شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، شهرک نشینان صهیونیست خواستار برچیدن قبة الصخره در یورش یکشنبه آینده به مسجدالاقصی شدند.

وبسایت خبری فلسطین الیوم گزارش داد بنتسی گوبشتاین رئیس سازمان تروریستی لاهاوا و یکی از شاگردان مائیر کاهانا، خاخام صهیونیستی، خواستار برچیده شدن قبةالصخره و افتتاح معبد ادعایی در محوطه مسجدالاقصی شد.

گوبشتاین با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از سازمان‌های معبد و راستگراهای صهیونیستی خواست یکشنبه آینده به مناسبت روز اشغال قدس از سوی صهیونیست‌ها، به منظور یورش به صحن‌های مسجد الاقصی بسیج شوند و اجرای طرح برچیدن قبة الصخره را به منظور آغاز ساخت معبد ادعایی آغاز کنند.

شایان ذکر است رژیم صهیونیستی سالروز اشغال قدس را در سال ۱۹۶۷ به عنوان روز قدس گرامی می‌دارد. این مناسبت امسال مصادف با یکشنبه ۲۹ ماه مه است.

این درحالی است که چندی پیش گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به درخواست صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: فراخوان صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی آتش جنگ را علیه ملت و مقدسات فلسطین شعله ور می‌سازد و ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این فراخوان‌ها می‌دانیم. ما هرگز از دفاع از سرزمین و مقدسات خود با هر هزینه‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده بود مقاومت به رژیم اشغالگر و سران شکست خورده آن درباره حمله به مسجد الاقصی و اجازه دادن به گروه‌های تروریستی راست افراطی برای یورش به این مسجد و هتک حرمت آن با افسانه‌ها و آیین‌های دروغین خود هشدار می‌دهد. این تجاوز جنایتکارانه علیه مردم و مقدسات فلسطین مستلزم آن است که همه برای نبردی آشکار آماده شوند که ارکان رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد و حق کامل مقاومت را نسبت به سرزمین و مقدسات‌ آن ثابت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.