۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 799417

معاون عمرانی فرماندار فریمان گفت: تاکنون از محل زلزله ۳.۹ ریشتری در بخش قلندرآباد این شهرستان واقع در استان خراسان رضوی، خسارتی گزارش نشده است.

زلزله فریمان را لرزاند

به گزارش قدس آنلاین، احمد فدایی روز چهارشنبه افزود:  این زمین لرزه ساعت ۱۶ و ۶ دقیقه عصر امروز در ۵۵ کیلومتری شهر قلندرآباد، مرکز بخش قلندرآباد شهرستان فریمان به وقوع پیوست.

وی گفت: به واسطه دور افتاده بودن و سخت‌گذر بودن روستاهای منطقه، تیم‌های ارزیاب و گروههایی از بخشداری قلندرآباد برای بررسی دقیق‌تر زلزله به کانون زمین لرزه اعزام شده‌اند.

سرپرست فرمانداری فریمان گفت: نزدیک‌ترین منطقه مسکونی به کانون زمین لرزه امروز در شهرستان فریمان روستای "دوقلعه براشک" از توابع بخش قلندرآباد این شهرستان است.

حمید اکبری که به همراه نیروهای امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی به روستای دوقلعه براشک رفته بود، افزود: جمعیت این روستا ۸۰ خانوار و در ۳۰ کیلومتری شهر سفید سنگ از توابع بخش قلندرآباد فریمان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده اما گروههای ارزیاب به مناطق مختلف در این حوالی اعزام شده‌اند، منطقه‌ای که چهار سال قبل نیز کانون زلزله نسبتا قدرتمندی در فریمان بوده است.

براساس اعلام فرمانداری فریمان، جمعیت این شهرستان حدود ۱۰۰ هزار نفر و دارای چهار شهر فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفیدسنگ و ۱۵۶ پارچه‌آبادی است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.