سرپرست پلیس راهور کشور اعلام کرد: در محور چالوس با توجه به سنگین بودن ترافیک از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۰ اردیبهشت، تردد کلیه وسایل نقلیه از آزاد راه تهران - شمال و البرز به سمت مرزن آباد ممنوع و شمال به جنوب این مسیر یکطرفه می شود.

سرپرست پلیس راهور کشور: تردد در آزاد تهران - شمال از ساعت ۱۴ یکطرفه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی گفت: ترافیک در مسیر هراز از شمال به جنوب، فیروزکوه، حرم تا حرم و بزرگراه امام رضا (ع) پرحجم و روان است .

سرپرست پلیس راهور کشور ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه هنوز محدودیتی اعمال نشده و در صورت افزایش حجم ترافیک و لزوم اعمال محدودیت ترافیکی، محدودیت های ابلاغی اطلاع رسانی خواهد شد.

محبی ادامه داد: در حال حاضر در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار شاهد ترافیک سنگین و روان هستیم.

وی ادامه داد : در محدوده آزاد راه تهران- پردیس و در محل عوارضی نیز ترافیک سنگین به صورت مقطعی در جریان است.

سرپرست پلیس راه  کشور خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور در طی مسیر جاده های منتهی به استان های شمالی به طور ۲۴ ساعته در آماده باش هستند.

محبی به رانندگان توصیه کرد که با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز و رعایت فاصله اصولی با خودروهایی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

وی یادآور شد: پیش بینی می شود که ترافیک در ساعات پایانی روز افزایش پیدا کند و به رانندگان توصیه می شود که زمان حرکت خود را مدیریت کنند و در فواصل زمانی استراحت داشته باشند تا به دلیل خستگی حادثه ای برای آنها اتفاق نیفتند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.