رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از ورود دادگستری و سازمان بازرسی به فروش کوه‌ها در روستای پایین کوه اشاره کرد و گفت: اگر بررسی این پرونده به سو جریان ختم شود به طور قطع با متخلفان این پرونده برخورد می‌شود.

با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار داشت: سازمان بازرسی به موضوع فروش کوه‌ها در روستای پایین کوه زنجان ورود به هنگامی داشته و بازرسان این سازمان با جدیت در حال بررسی مستندات هستند.

وی ادامه داد: تاکنون بررسی این پرونده به پایان نرسیده تا تشکیل پرونده قضایی شود ولی دادگستری استان زنجان با محوریت سازمان بازرسی با قاطعیت به این موضوع که سبب نارضایتی مردم شده ورود کرده و امیدواریم هرچه سریعتر بررسی این پرونده به اتمام برسد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان افزود: اگر به سو جریانی رسیدیم و البته ممکن است که یافته‌های سازمان بازرسی به سو جریان ختم نشود ولی در هر صورت اگر اعمال جرم صورت بگیرد قاطعانه با متخلفان و دستگاه‌های اجرایی متخلف برخورد می‌کنیم.

وی گفت: در حال حاضر هیچ پیش‌داوری انجام نمی‌دهیم ولی اگر ثابت شود برخی افراد و یا دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تخلف کرده‌اند به طور قطع برخورد می‌کند، باید صبر کرد تا بررسی سازمان بازرسی به پایان برسد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.