مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، ساختار اداره‌های سرمایه‌گذاری مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران ابلاغ شد.

ابلاغ ساختار اداره‌های سرمایه‌گذاری مناطق ٢٢ گانه برای اولین‌بار در شهرداری تهران

به گزارش قدس آنلاین از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، مهدی شریفیان با اشاره به تاکید معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر ضرورت توسعه و استفاده بهینه از فرصت ها و ظرفیت های  سرمایه گذاری در سطح مناطق گفت : در راستای تحقق بهره گیری از شیوه های نوین تامین منابع مالی و جلب مشارکت سرمایه گذاران، برای نخستین بار تشکیل ساختار اداره های سرمایه گذاری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در اولویت برنامه های این سازمان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهار کرد : با در نظر گرفتن این موضوع که بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری تهران برخواسته از ظرفیت های بالقوه موجود در سطح مناطق ۲۲گانه است افزود: شناسایی و اولویت بندی این فرصت ها متناسب با ظرفیت های هرمنطقه و نیاز شهروندان آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ارتقاء جایگاه اداره های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در سطح مناطق گفت: از آنجایی که این اداره ها نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و پروژه های شهرداری تهران ایفا می کنند لذا شاخص ها و شرایط انتصاب روسای این اداره ها تدوین شده و به طور مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شریفیان با بیان اینکه این اقدام در راستای ارتقاء سطح کیفی اداره های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  در سطح مناطق صورت می گیرد اظهار کرد : در گام نخست و به منظور تقویت و توانمند سازی هرچه بیشتر مدیران ، برگزاری سلسله دوره های  آموزشی توانمندسازی مدیران سرمایه گذاری مناطق ۲۲گانه در دستور کار سازمان قرار گرفت و اجرایی شد . 

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در پایان ضمن قدردانی از پیگیری ها و اقدامات مرکز تحول و نوسازی امور اداری شهرداری تهران در اجرای مصوبه فوق گفت : با تعامل و هم افزایی سازنده  صورت گرفته میان این سازمان و مرکز تحول و نوسازی امور اداری ، در گام نخست فرآیندهای سازمان و مناطق ۲۲ گانه شناسایی و در گام بعدی مورد بهبود قرار خواهند گرفت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.