مدیر عامل پرسپولیس می‌گوید سرمربی تیمشان کارهای نقل و انتقالاتی را به بعد از پایان لیگ موکول کرده اما منکر مذاکرات با پورعلی‌گنجی و بیرانوند نشد.

خانه تکانی پرهزینه در پرسپولیس

با وجود اینکه هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده اما شایعات نقل و انتقالاتی از همین روزها داغ شده و اسامی مختلفی حول تیم‌های پرطرفدار مطرح می‌شوند.

زکی پور در چپ؟
جالب اینکه در فضای مجازی خبری منتشر شد که از توافق پرسپولیس با مدافع چپ این روزهای گل‌گهر یعنی میلاد زکی‌پور خبر می‌داد؛ انتقال احتمالی‌ که در صورت به وقوع پیوستن جنجالی خواهد شد اما رضا درویش این اتفاق را تکذیب کرد. مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر در این خصوص گفت: همه این‌ها مسائلی است که باید کادرفنی بگوید، آقای گل‌محمدی هنوز هیچ لیستی نداده و گفته‌اند بازی‌ها باید تمام شود. همه این خبرها مخصوص کانال‌ها و فضای مجازی است.

خرید دو ملی پوش
درویش همچنین در خصوص مذاکرات با بیرانوند بیان کرد: مذاکرات مقدماتی را با بیرانوند انجام دادیم و تقریباً به یک توافقاتی رسیدیم. اگر بنا باشد او را جذب کنیم قرار است رضایت‌نامه پرداخت نکنیم. خود آقای بیرانوند هم تلاش‌هایی می‌کند اما گفتیم یکی، دو هفته اجازه دهید بازی‌ها تمام شود.
او همچنین در خصوص جذب پورعلی‌گنجی و تمدیدی‌ها بار دیگر اظهار کرد: همه چیز به پس از پایان لیگ موکول شده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی هم تمایل به آمدن دارد اما آقای گل‌محمدی گفتند بعد از بازی‌ها تصمیم بگیریم، بهتر است چون تمرکز همه معطوف به دو بازی باقیمانده است. 
ما با بازیکنان مشکلی برای تمدید نداریم. پرسپولیسی‌هایی که آن‌ور آب هستند نیز دنبال فرصتی برای بازگشت به تیمشان هستند.
علاوه بر این‌ها صحبت‌هایی درخصوص بازگشت نوراللهی، رفیعی و کنعانی زادگان هم در میان است که فعلاً هیچ منبع رسمی این مذاکرات را تأیید نکرده است. 

خروجی‌های قطعی
آنچه مسلم است اینکه در صورت تمایل برای جذب این ستاره ها قطعاً باید لیست پرسپولیس خالی شود، پس باید دید کدام بازیکنان در لیست خروجی باشگاه قرار دارند. 
مثلاً درون دروازه درصورت آمدن بیرانوند قطعاً گوهری در لیست فروش است چرا که لک قراردادی سه ساله دارد و اگر خودش مایل به رفتن نباشد، باشگاه برای جدایی اش باید هزینه سنگینی بدهد. در خط دفاع البته رفتن ابراهیمی محتمل‌تر از بقیه است؛ چرا که یحیی به فرجی و علی نعمتی اعتقاد دارد و  در فکر این است که احتمالاً با جذب پورعلی گنجی و کنعانی زادگان آن منطقه را تقویت کند. 
در خط میانی ماندن رضا اسدی بعید است و شاید همین موضوع بوده که بازگشت نوراللهی را سر زبان‌ها انداخته است.جدایی آقایی و شجاعی هم با توجه به عملکرد متوسطی که داشتند دور از ذهن نیست، به خصوص حالا که صحبت از جذب زکی پور در میان است. اما در خط حمله قرارداشتن همه مهاجمان در فهرست فروش را می‌توان در دستور کار قرار داد. 
عبدی پیشنهاد خارجی دارد و بهترین زمان فروش او است. آل کثیر با رباط پاره شده اش دیگر جایی در برنامه های یحیی ندارد و مهاجم ازبک هم آنی نبود که همه منتظرش بودند.سؤال کلیدی در خصوص این ناحیه این است کدام مهاجم؟ داخلی؟ خارجی؟

خبرنگار: جواد رستم‌زاده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.