سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید هدف تیمش قهرمانی در حام ملت‌های آسیا است.

شمسایی: با وجود تغییر نسل به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی در خصوص هم‌گروهی ایران با چین‌تایپه، لبنان و اندونزی عنوان کرد: برای ما این که با چه تیمی هم‌گروه می‌شویم، در اولویت دوم است و اولویت اول ما قهرمانی است. ما این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کردیم که در هر صورت و هر حالتی باید قهرمان شویم. برایمان مهم نیست که در تغییر نسل هستیم و تعداد بازی ملی یک سری بازیکنانمان به عدد ۵ هم نمی‌رسد. 

وی ادامه داد: فوتسال آسیا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و تیم‌هایی مثل کویت، ویتنام و ازبکستان هم به جمع تیم‌های قدرتمند آسیا اضافه شده‌اند. برنامه‌ریزی همه تیم‌های آسیایی در این سطح برای مراحل حذفی است و دیگر کسی به حضور در مرحله گروهی قانع نیست. ۵، ۶ سال پیش بود که برای اولین بار در تاریخ تمامی تیم‌های آسیایی توانستند از گروه خود بالا بیایند که این نشان دهنده بالا رفتن کیفیت فوتسال در آسیا است. ما اهداف بسیار بالایی داریم که یکی از آن‌ها قهرمانی است. کمترین انتظار هم از ما قهرمانی است و ما تلاش خود را می‌کنیم در راه رسیدن به اهداف خود، به این مهم هم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره تقابل با اندونزی با مربی گری هاشم‌زاده عنوان کرد: اندونزی ۵ سال یک مربی ژاپنی داشت که باعث شد فوتسال اندونزی پیشرفت زیادی در این سال‌ها کند. هاشم‌زاده که مربی باهوشی است، بعد از این مربی، هدایت اندونزی را قبول کرد و فوتسال اندونزی را پیشرفت داد. شاید سال‌ها قبل اندونزی، فوتسال سطح بالایی نداشت اما اکنون به کیفیت خوبی رسیده است.

وی در خصوص بازی دوستانه با آرژانتین و همچنین شرکت در تورنمنت تایلند تصریح کرد: بازی دوستانه با آرژانتین به صورت کامل هماهنگ شده و تنها تهیه بلیت و پرواز به آرژانتین برای انجام بازی مانده است. برای تورنمنت تایلند دعوت شده‌ایم و منتظر هماهنگی‌های فدراسیون هستیم زیرا به نظرم می‌تواند مسابقات خوبی پیش از جام ملت‌ها باشد.

شمسایی درباره قطعی شدن دیدار دوستانه با ژاپن تصریح کرد: این دیدار هم قطعی شده است و فقط تعیین تاریخ آن مانده است. دوست دارم هر موقع رفتم، یک چیز ماندگار از خودم باقی بگذارم و آن هم مشخص کردن برنامه تیم ملی تا هفت، هشت ماه بعد است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.