استاندار خراسان جنوبی گفت: یادواره ها و کنگره های بزرگداشت شهدا هر چه مردمی تر باشند، اثر بخشی آنها برای نسل جوان بیشتر خواهد بود.

یادواره های مردمی اثربخشی بالاتری دارند

به گزارش خبرنگار قدس  آنلاین بشرویه  ،  دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی با بیان این مطلب در دیدار اعضای سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه خاطرنشان کرد: این یادواره ها هر چه خودجوش تر برگزار شوند، سریع تر انجام می شوند و بهتر هم نتیجه می دهند و برعکس شکل دستوری و دولتی، کار را به سختی پیش می برد.
وی متذکر شد: هدف از برگزاری یادواره های شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزی است که با خون خود، کشور را بیمه نمودند.
استاندار، ضمن ارائه وعده مساعدت در برگزاری کنگره شهدای بشرویه، تصریح نمود: همه ما باید تلاش کنیم تا حق مطلب را با برگزاری کنگره ای کامل و جامع ادا نماییم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.
قناعت با اشاره به برگزاری کنگره شهدای بشرویه در شهریورماه سال جاری، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود یادمان های شهدای گمنام شهرستان بشرویه تا زمان برگزاری کنگره به اتمام برسند و آماده بهره برداری شوند.
به گفته وی؛ وجود ۱۵۴ شهید، ۵ شهید گمنام و ۱۰ مفقود الاثر در شهرستان بشرویه نشان از همراهی مردم بشرویه با نظام و انقلاب اسلامی دارد.
وی، جمع آوری خاطرات شهدا و آثار دفاع مقدس را از موضوعات بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار داشت: خاطرات و آثار دفاع مقدس باید در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.