روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در آستانه راهپیمایی روز پرچم در روز یکشنبه در شهر بیت المقدس که توسط صهیونیست ها برگزار می شود، از سیاست های این رژیم در قبال این شهر انتقاد کرد.

ادعای حاکمیت اسرائیل بر بیت المقدس یک شوخی است

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در مطلبی به بررسی سیاست‌های این رژیم در قبال بیت المقدس و مسائل کلی و مهمی که همواره این شهر را به چالش کشیده است، پرداخت.

هاآرتص در این باره نوشت که هم اکنون در سطوح محلی و بین‌المللی، تمرکزها بر بیت المقدس در قبال طرح ساخت تله‌کابین «هینوم»، رویدادهای خشونت‌آمیز نظامیان این رژیم در مراسم تشییع پیکر «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره و همچنین راهپیمایی برنامه ریزی شده موسوم به «راهپیمایی پرچم» توسط گروه‌های دست راستی افراطی صهیونیست در روز یکشنبه است.

همزمان واژه‌ها و کلماتی مانند «حاکمیت» و «استعمار» توسط سیاستمداران و فعالان صهیونیست و فلسطینی به کار می‌رود. همه اینها در حالی است که بیت المقدس همچنان حتی با مسائلی بسیار کم اهمیت تر از موارد فوق دست به گریبان است.

نویسنده این مطلب در روزنامه یادشده ادامه می‌دهد که: «روز یکشنبه، سیاستمداران اسرائیلی «روز اورشلیم»(روز بیت المقدس) را جشن خواهند گرفت. فلسطینی‌ها و حامیان آنها نیز برضد تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی کردن بیت المقدس بدون اینکه بدانند همه اینها عمدتاً شعار هستند، اعتراض می‌کنند.»

هاآرتص در ادامه از کابینه و پارلمان این رژیم به شدت انتقاد می‌کند که اقداماتی در جهت ثابت کردن تعهدشان برای بیت المقدس انجام نمی‌دهند. سپس با ذکر شرایط پیش پا افتاده‌ای که رژیم صهیونیستی قادر به رتق و فتق آن نبوده است می‌نویسد که حاکمیت این رژیم بر بیت المقدس، یک شوخی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.