یکی از فرماندهان نظامی حماس در غزه از جلسات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با کارشناسان حزب‌الله و ایران در طول جنگ ۱۱روزه پرده برداشت.

اتاق جنگ مشترک مقاومت با حضور ایران

به گزارش قدس آنلاین، محمد السنوار در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد ضربه‌ای که گردان‌های شهید عزالدین قسام قبل از پایان جنگ ۱۱روزه قصد داشت به رژیم صهیونیستی وارد کند، شامل شلیک همزمان ۳۶۲موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی بود.

براساس جزئیات اعلام شده قرار بود این موج از حمله موشکی ۱۴شهر و شهرک صهیونیست‌نشین از جمله «حیفا»، «تل‌آویو»، «دیمونا» و «ایلات» را دربرگیرد. السنوار که به‌گزارش الجزیره یکی از فرماندهان برجسته ستاد گردان‌های قسام است، در این برنامه همچنین از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در منطقه رونمایی کرد و گفت این اتاق امنیتی مشترک در طول نبرد «شمشیر قدس» به‌طور مداوم تشکیل جلسه می‌داد.

قدسنا هم در گزارشی از این برنامه گفت: رونمایی محمد السنوار از اتاق مشترک فرماندهی عملیات محور مقاومت حاوی این پیام برای صهیونیست‌هاست که مقاومت پس از این به‌صورت یکپارچه عمل خواهد کرد. انتشار این جزئیات واکنش جنبش حماس را هم درپی داشته است. فوزی برهوم، سخنگوی حماس دراین‌باره اظهار کرد: آنچه شبکه الجزیره از توانایی‌های نظامی گردان‌های قسام و نحوه مدیریت نبرد توسط آن به نمایش گذاشت، پیام واضحی به رژیم اشغالگر اسرائیل است.

وی افزود: این جزئیات بیانگر راهبرد بازدارندگی و تحمیل معادلات و همچنین آمادگی و قدرت برتر این گردان‌ها برای پیروزی در هر نبرد آتی با دشمن است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.