ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حمله راکتی نیروهای مقاومت به حالت آماده باش درآمد و سامانه گنبد آهنین را مناطق بیشتری مستقر کرد.

استقرار سامانه گنبد آهنین از ترس حمله نیروهای مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیستی، شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم قصد دارد نیروی هوایی خود را تقویت کرده و سامانه‌های دفاعی گنبد آهنین را در نقاط بیشتری مستقر کند.

خبرگزاری فلسطینی معا، دلیل استقرار سامانه گنبد آهنین و تقویت نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را ترس از حمله راکتی گروه‌های مقاومت در نوار غزه و جنوب لبنان عنوان کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم نوشت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در زمان برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس، بر فراز غزه به پرواز درخواهند آمد.

این در حالی است که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به اشغالگران صهیونیست درباره برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی هشدار داد و گفت «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد و مقاومت برای همه احتمالات آماده است.»

در آستانه اقدام شهرک نشینان افراطی در برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها در قدس، این نگرانی وجود دارد که هر نوع حادثه جزئی به درگیری بزرگ منجر شود. سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم‌صهیونیستی سطح آماده باش نیروهای خودشان را به حداکثر افزایش دادند. این اقدام در سایه هشدار حزب الله و گروه‌های مقاومت فلسطین درباره مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها صورت می‌گیرد.

راهپیمایی پرچم که به مناسبت اشغال بخش شرقی بیت المقدس در سال ۱۹۶۷ جشن گرفته می‌شود، قرار است  تحت حفاظت کامل پلیس رژیم صهیونیستی انجام شود. صهیونیست‌ها هر ساله در آستانه روز موسوم به «اورشلیم» راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کنند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به مسجدالاقصی می‌رسند و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» را اجرا می‌کنند. آن‌ها با این کار می‌خواهند  فلسطینی‌ها را از قدس بیرون کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.