۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 801036

ملی‌پوش اسکاتلندی لیورپول از ناراحتی شدید اعضای این تیم بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان سخن گفت.

رابرتسون: همه ما ویران شده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، اندی رابرتسون عنوان کرد که او و هم‌تیمی‌هایش در لیورپول از شکست فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید "ویران" شده‌اند. گل دقیقه ۵۹ وینیسیوس، وینگر برزیلی باعث شد رئال مادرید پیروزی فینال سال ۲۰۱۸ خود را مقابل لیورپول تکرار کند و چهاردهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست آورد. با این نتیجه تنها یوونتوس با پنج شکست در فینال‌ها بیش‌تر از لیورپول شکست خورده است. تیم انگلیسی سه بار در فینال های لیگ قهرمانان باخته است.

هم‌چنین یورگن کلوپ با سه شکست در فینال‌ها اکنون بیش از هر مربی دیگری در فینال رقابت‌ها شکست خورده است.

اندی رابرتسون، ملی پوش اسکاتلندی بعد از این دیدار گفت: همه ما از این شکست ویران شده‌ایم. وقتی به فینال می‌رسید و برنده نمی‌شوید خیلی دردناک است. ما موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم، در فینال مقابل یک دروازه‌بان باورنکردنی قرار گرفتیم. او چند سیو باورنکردنی انجام داد؛ اما اگر صادق باشیم، فکر می کنم می‌توانستیم کمی بهتر بازی کنیم، به خصوص در نیمه دوم.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم نیمه اول خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم، این ما بودیم که فشار می‌آوردیم. نیمه دوم خوب شروع نکردیم و آن‌ها بیشتر بازی را کنترل کردند. وقتی با یک تیم باتجربه روبه‌رو می‌شوید باید خیلی مراقب باشید. آن‌ها می‌دانند چگونه در فینال‌ها پیروز شوند. ما موقعیت‌هایی داشتیم، ولی نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. این فوتبال است و باید با آن کنار بیاییم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.