تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسامشهد، نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک بسکتبال کشور با عبور از تیم لئونارد شاهین شهر اصفهان دوباره سهمیه لیگ برتر بسکتبال کشور را کسب کرد تا در ورزش استان خراسان تاریخ ساز شود.

آبرومندانه فینالیست شدیم

این درحالی است که تیم اول باشگاه آویژه صنعت پارسا  پنج سال قبل به لیگ برتر صعود کرده و همچنان در لیگ برتر حضور دارد و هم اکنون محیای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور است. شاگردان قیاسی در حالی به این مهم دست یافتند که با بهره‌گیری از جوانانی جویای نامی همچون پوریا سجادی منش، فرید سعادت نیا، سجاد سلطانی و ... حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده نزدیک خواهند داشت. 
محمد قیاسی سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا که پیش از این سابقه صعود به لیگ برتر را با تیم اول باشگاه داشته، گفت: امسال شرایط بسیار سخت و طولانی بود و این موضوع باعث افزایش هزینه های باشگاه و خستگی بازیکنان شد، اما با حمایت خوب مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه و جدیت و تلاش کادرفنی و بازیکنان توانستیم حضوری آبرومندانه در لیگ دسته یک بسکتبال کشور داشته باشیم و دوباره نماینده استان خراسان رضوی را به فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور برسانیم .
قیاسی درباره بازی نیمه نهایی افزود: در دیدار اول با نتیجه ۷۵ بر ۶۸ به پیروزی رسیدیم اما در بازی دوم در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و ۱۶ امتیاز از حریف عقب افتادیم ولی در ادامه بازی را در دست گرفتیم و در لحظاتی هم از حریف پیش افتادیم و در نهایت این بازی با نتیجه  ۷۶ بر ۷۴ به نفع حریف خاتمه یافت که با توجه به پیروزی ما در بازی اول لذا در مجموع به عنوان تیم برتر به فینال راه 
یافتیم.

خبرنگار: حمیدرضا خداشناس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.