مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: این شرکت ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور دارد.

وجود ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

به گزارش قدس آنلاین، عاصم یوسفی صبح امروز  در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری و پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری زنجان اظهار کرد: در گذشته اتفاقاتی افتاده و حال ما میراث‌دار وضعیتی هستیم که در گذشته و در شرکت توسعه اماکن ورزشی اتفاق افتاده است، البته در حال حاضر ساماندهی‌هایی انجام شده و بخش فنی و عمرانی بر روی ریل حرکت است و موارد باقی‌مانده نیز مشکلات قانونی دارد.

وی با بیان اینکه شکی نیست که در کل کشور نیاز به اماکن ورزشی در حوزه‌های مختلف وجود دارد، افزود: پروژه‌هایی که امروز در زنجان مورد بازدید قرار گرفت، از جمله پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری در وضعیت تکمیل ۸۵ تا ۹۰ درصدی است و مقرر شد فاز اول تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ چراکه چمن، اسکوربرد، نصب صندلی‌ها و سایر موارد انجام شده و مابقی پروژه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر اعتبار لازم برای بهره‌برداری کامل از پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری وجود داشته و تخصیص آن نیازمند یک همت استانی است تا ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای این پروژه به طور کامل جذب شود.

یوسفی با اشاره به آخرین وضعیت پیست سرپوشیده دوچرخه‌سورای زنجان، تصریح کرد: ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد. برای اینکه بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم، پروژه‌های بالای ۵۰ درصد باید پیگیری و به بهره‌برداری برسد، زیرا میزان استهلاک این پروژه‌ها بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی کشور، یادآور شد: پارسال ۱۵ پروژه بالای ۵۰۰۰ نفری که از ۱۷ سال پیش مسکوت مانده بود، به سرعت تحویل داده شد. همچنین در دهه‌فجر سال گذشته ۶۲۱ پروژه در استان‌های مختلف تکمیل و تحویل داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری زنجان که دغدغه استانی و ملی است، باید با همکاری استان به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پس از آن شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور می‌تواند اعتبارات لازم را برای تکمیل آن تخصیص دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.