شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی از دیروز دوشنبه کار ساخت شهرکی جدید در زمین‌های شهرک جالود در جنوب نابلس را آغاز کرده‌اند.

صهیونیست‌ها به دنبال ساخت شهرکی جدید در جنوب نابلس

به گزارش قدس آنلاین، غسان دغلس مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری، امروز سه شنبه اعلام کرد که صهیونیست‌ها پس از عملیات خاکبرداری در جنوب شهرک جالود، در حال انتقال خانه‌های پیش ساخته به این منطقه و احداث شهرکی جدید در آنجا هستند.

وی اشاره کرد که این شهرک جدید تنها چند متر با محله‌های فلسطینی‌نشین فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی درصدد تخریب خانه مجریان عملیات العاد

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اخطاریه‌ای را به خانواده‌های اسعد الرفاعی و صبحی صبیحات مجریان عملیات شهادت‌طلبانه العاد که هر دو از ساکنان منطقه رمانه در جنین هستند، به منظور تخریب خانه‌هایشان تحویل داد.

در عملیات شهادت‌طلبانه العاد در تل آویو، ۳ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

تحریکات تنش زای رژیم صهیونیستی از این هفته با راهپیمایی پرچم از سوی یهودیان به شدت افراطی ابعاد تازه ای به خود گرفته و با مقاومت فلسطینیان که مقابل رفتارهای اهانت آمیز افراطی ها ایستادند، درگیری های دامنه داری میان مردم فلسطین و نظامیان و پلیس رژیم صهیونیستی درگرفته است که همچنان ادامه دارد.

پیشتر بسیاری از عقلای منطقه از مصر تا اردن و بسیاری از سازمان های بین المللی نسبت به شدت گرفتن خشونت ها از سوی اسرائیلی ها هشدار داده و تحریکات اخیر افراطی ها را در سرزمین های اشغالی محکوم کردند و حزب الله لبنان و حماس نیز به سران رژیم صهیونیستی هشدار دادند، با اینحال برخی کشورها از جمله عربستان و امارات سکوت کرده و یا مواضع بسیار خنثی اتخاذ کردند.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.