جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار و متخصصین گفت:در راستای افزایش بازرسی بر بازار کالاهای اساسی و نظارت بر مبادی تامین و تولید کالا پس از انعقاد تفاهمنامه تقویت بازرسی بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین این دوره آموزشی برای حدود ۵۰۰ نفر از بسیجیان طی دو روز برگزار شد.

بهره گیری از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بر بازار

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ محمد حسن عفت پناه  در پنجمین دوره آموزشی بازرسی بسیجیان شهرستان مشهد در مجتمع آیه ها ،  افزود:این نظارت مردمی در راستای احیای اصل امر به معروف و نهی از منکر می باشد تا بتوانیم با احیای این امر توحیدی مردم خودشان بر امور تولید و توزیع صحیح مایحتاج عمومی نظارت و دست سو استفاده کننده ها را کوتاه کنند.

وی تصریح کرد:این دوره ها با کمک دستگاه های ذیربط همچون جهاد کشاورزی،صمت ،تعزیرات ،اتاق اصناف و اتحادیه ها و با همراهی بسیج برگزار شد.
شایان ذکر است در این دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان مباحثی همچون اصول و دستورالعمل های بازرسی،درصدهای سودمجاز،نحوه تخلف یابی و پیگیری تخلف ،نحوه تشکیل پرونده ،قوانین لازم از جمله قانون تعزیرات حکومتی،نظام صنفی و قانون حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخلاق بازرسی را طی دو روز آموزش دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.