فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، شب پرماجرایی را گذراند: از مصدومیت ۴ مسافر پیش از تیک آف هواپیما تا تاخیرهای ۱۷ ساعته و لغو پرواز.

شب پرماجرای فرودگاه مشهد؛ ۴ مصدوم پیش از تیک آف!!

به گزارش قدس آنلاین، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، شب پرماجرایی را گذراند: از مصدومیت ۴ مسافر پیش از تیک آف هواپیما تا تاخیرهای ۱۷ ساعته و لغو پرواز.

تاخیرهای مکرر پروازهای دیشب فرودگاه مشهد بسیار قابل توجه بود و مثل همیشه، مسافران را با سرگردانی و عدم پاسخگویی مناسب مواجه کرد. تاخیر ۵۸۵ دقیقه ای پروز هواپیمایی آتا به مقصد تهران و تاخیر ۱۸۵ دقیقه ای پرواز همین هواپیمایی به مقصد ارومیه فقط جزئی از این اتفاقات بود. اما سرآمد همه این جریانات، پرواز ۳۹۱ هواپیمایی ایران ایر به مقصد تهران بود که پس از ۱۷ ساعت تاخیر در نهایت لغو شد.

ماجرای پرواز ۳۹۱ چه بود؟

اما حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: پرواز شماره ۳۹۱ ایران ایر به مقصد اصفهان قرار بود ساعت ۸:۲۰ صبح پنجشنبه (دیروز) مشهد را ترک کند که با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: در نهایت این پرواز ساعت ۲۳:۱۵ قصد خروج از فرودگاه و حرکت به سمت مقصد را داشت که پیش از حرکت، دچار نقص فنی شد و این نقص نیز منجر به مصدومیت ۳ مهماندار و یک مسافر این پرواز شد.

جعفری خاطرنشان کرد که اطلاعات دقیق تر درباره این موضوع را باید از خانم طاهری رئیس اطلاع رسانی هواپیمایی هما جویا شد. اما متاسفانه وی پاسخگوی خبرنگار فارس نشد.

اما بر اساس اطلاعات منابع موثق، تاخیر در پرواز ناشی از وجود نقص فنی در هواپیما بوده که در نهایت این نقص فنی هم برطرف نشده و هواپیما با همین نقص قرار بوده مشهد را ترک کند که ترمز هواپیما پیش از خروج از پارکینگ عمل کرده و منجر به مصدومیت حداقل ۴ نفر از سرنشینان شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.