مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان در ۴۶۰ بقعه متبرکه در روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

همایش تجلیل از امامزادگان در ۴۶۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این سازمان درباره برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان اظهار کرد: همایش تجلیل از امامزادگان روز پنجم ذی‌القعده مصادف با روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه در ۴۶۰ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های جشن‌های مردمی دهه کرامت اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ در یک هزار و ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود، افزود: در روز ملی تجلیل از امامزادگان ۳۱ برنامه ویژه در ۳۱ بقعه متبرکه شاخص کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: سومین دوره طرح قرار دوازدهم با هدف کمک به نیازمندان در روز ۱۲ خرداد ماه در ۵۰۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود؛ در این طرح بسته‌های معیشتی به افراد کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزپور خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت امامزادگان واجب التعظیم و ارتقا جایگاه آنان و زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی در مدیریت، عمران و برنامه‌های بقاع متبرکه و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و جذب حداکثری گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف در دهه کرامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.