معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از آغاز دهه کرامت تاکنون، روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر و مسافر وارد کلانشهر مشهد می‌شوند.

روزانه ۱۰۰ هزار زائر وارد کلانشهر مشهد می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد  افزود: طی سه روز تعطیلی اخیر خردادماه امسال شاهد حضور پر رونق مسافران بودیم که مشهد برای میزبانی از این مسافران آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: هرساله در ایام دهه کرامت شاهد حضور گسترده زائران در مشهد هستیم، امسال نیز با توجه به گذر از دوران شیوع ویروس کرونا شاهد رونق دوباره این استقبال می‌باشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در شرایط غیر پیک شاهد ورود روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ هزار زائر به مشهد هستیم که هم‌اکنون این میزان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز رسیده است که با توجه به عدم پایان امتحانات دانشگاهها و مدارس هنوز شاهد اوج حضور زائران نیستیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود اوج پیک ورود مسافر به مشهد مقدس همزمان با میلاد امام رضا(ع) باشد که در این روز پیک مقدماتی ورود به سفرهای تابستانی را داریم.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: هم‌اکنون حدود ۹۰ درصد ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در مشهد تکمیل شده است و برای میلاد امام هشتم(ع) نیز آمادگی کامل میزبانی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.