بخشدار جنت‌آباد شهرستان صالح‌آباد گفت: خوشبختانه به همت مردم دلسوز و مسئولان زحمتکش این شهرستان، عصر شکوفایی صالح‌آباد در پیش است.

تفاهم دهیاران صالح‌آباد با کارآفرین برتر کشور

دکتر علی قربانی افزود: نشستی با حضور دهیاران بخش جنت‌آباد این شهرستان با چهره مردمی دکتر ابوالحسنی، نماینده کارآفرینان برتر کشور برگزار کردیم که در حوزه تولید الیاف طبیعی همچون پنبه، پشم، کرک (موی بز) و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند. 
وی خاطرنشان کرد: این اشتغال در سه رسته پاک کردن کرک (موی بز)، تولید نخ کرک و بافتن پارچه کرکی آغاز می‌شود که درآمد آن در هر ماه معادل ۳۰تا ۶۰میلیون ریال است. آموزش و تهیه وسایل و مواد اولیه نیز کاملاً رایگان است. 
وی تصریح کرد: براساس قرارداد منعقده و تفاهم دوجانبه، خرید تولیدات الیاف تضمینی و تسهیلات این اشتغال از ۱۵۰تا۴۰۰میلیون ریال است که به افراد متقاضی شغل پرداخت می‌شود. 
بخشدار جنت‌آباد ادامه داد: در مرحله نخست این طرح، دهیاری‌های این بخش ۳۰۰نفر جویای کار را به شرکت نماینده کارآفرین معرفی کردند، ما نیز ساختمان دهیاری‌ها را که بدون استفاده رها شده، با اجاره‌بهای اندک به آن‌ها واگذار می‌کنیم و هر دو هفته یک نشست برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار خواهد شد. 

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.