مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: مسافرانی که در حادثه خروج قطار مسافربری از ریل دچار جراحت یا صدمه نشدند با هماهنگی‌های انجام شده به وسیله قطار به طبس و از آنجا با اتوبوس به یزد منتقل می‌شوند.

مسافران غیرمصدوم حادثه قطار به یزد منتقل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت: تاکنون ۲۵ مصدوم با امداد هوایی و زمینی به بیمارستان طبس منتقل شده‌اند و هیچ نگرانی بابت درمان مصدومان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها تا این لحظه همان ۱۰ نفر است افزود: با توجه به شدت جراحت برخی مصدومان و اینکه هویت برخی از اجساد قابل شناسایی نیست آمار دقیق فوتی‌ها تا ساعتی بعد مشخص خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه علت دقیق حادثه نیز در حال بررسی است اظهار داشت: کارشناسان در محل حضور دارند و نتایج بررسی‌ها اعلام می‌شود. 

قطار مسافری مشهد به یزد، ۳۴۸ مسافر داشت که ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

بنابر آخرین گزارش‌ها این قطار بر اثر برخورد با بیل مکانیکی دچار حادثه شده است.

بنابر اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ۵۰ مصدوم در حادثه خروج قطار مسافربری از ریل گزارش شده است که حال حدود ۱۶ مسافر مناسب نبوده و نیاز به اعزام داشتند.

مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.