مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح واکنش سریع راهداری و فعالیت ۳۵۰ نیروی راهدار در این طرح خبر داد.

فعالیت ۳۵۰ راهدار در طرح واکنش سریع راهداری در مازندران 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت طرح واکنش سریع راهداری از ۱۱ خرداد ماه در استان مازندران آغاز شد.
وی به ایجاد شبکه‌ای برای همیاران مردمی دولت خبر داد و گفت: از تمامی کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های مازندران تردد می‌کنند، دعوت گردید مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که رفعشان نیازمند اقدام سریع است، از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به راهداری این استان گزارش دهند.

جهانیان تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند، در خصوص اقدامات هشت گانه با موضوعات لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در راه ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده ها در راه‌های اصلی و شریانی، حضور موثر داشته و با تجهیزات و امکانات در محل حادثه در کلیه راه‌های استان باید با قید فوریت اقدام کنند.

جهانیان افزود: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.