۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 802618

شنیده‌ها حاکی از آن است که یاسین سلمانی یک فصل دیگر به کار خود در سپاهان ادامه خواهد داد.

یک خبر خوش در روز تلخ هواداران سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، فصل بیست و یکم در شرایطی برای سپاهانی‌ها به پایان رسید که آینده محرم نویدکیا روی نیمکت طلایی‌پوشان با ابهاماتی روبه‌رو بود و سرانجام هم ساعاتی پیش تصمیم این مربی از سوی روابط عمومی باشگاه سپاهان رسانه‌ای شد و نویدکیا از هدایت سپاهان کنار کشید.

این البته در این روزها که سپاهان باید خودش را آماده حضور در لیگ بیست و یکم کند، یکی از چالش‌های مدیران سپاهان است و چالش دیگر تمدید با ۹ بازیکنی است که قراردادشان به انتها رسیده و در این بین باید مهره‌های مورد نیاز برای تقویت تیم نیز جذب شوند.

حالا و در شرایطی که هواداران سپاهان شاید هنوز نتوانسته‌اند خبر کناره‌گیری نویدکیا را هضم کنند، خبر خوشی نیز از پیرامون باشگاه به گوش می‌رسد و آن هم اینکه یاسین سلمانی بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان به نظر می‌رسد برای ادامه کار در این تیم به توافق رسیده است.

سلمانی که طی روزهای گذشته همراه با تیم امید در ازبکستان حضور داشته، یک سال از قراردادش با سپاهانی‌ها باقی مانده؛ اما با توجه به شرایطی که دارد، حاضر شده تا یک سال دیگر نیز در اردوی زردپوشان اصفهانی بماند.

با وجود این که این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده؛ اما می‌توان گفت یاسین سلمانی قید لژیونر شدن در برهه فعلی را زده و احتمالا اولین تمدیدی باشگاه سپاهان در فصل جدید لقب خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.