رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: متاسفانه بیمه بصورت تمام قد در خدمت کشاورزی نیست.

بیمه، تمام قد در خدمت کشاورزان نیست / جوجه های یکروزه روی دست مان مانده است

ساری- به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن عنایتی (صبح پنجشنبه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به پرسش خبرنگارمان در رابطه با عدم جبران خسارت کشاورزان از سوی بیمه ها اظهار کرد: بیمه های کشاورزی، نیازمندی های کشاورزان را مرتفع نمی کنند و در این راستا باید چاره ای اساسی اندیشیده شود.
وی در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با ارائه نهال های نامرغوب به باغداران و چرایی خسارت های جبران ناپذیر وارد شده با تایید این موضوع خاطرنشان کرد: برنامه اصلی سازمان، ساماندهی نهالستان ها و ارائه ارقام متناسب با شرایط آب و هوایی به کشاورزان است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران خُرده مالکی را معضل اصلی کشاورزی مازندران دانست و گفت: هرروزه شاهد کوچک شدن زمین های کشاورزی و کاهش ارزش اقتصادی شان هستیم و این مساله متاسفانه بر زنجیره تولید اثر سوئی برجای گذاشته است.
وی با اعلام اینکه ۳۰ درصد جوجه یکروزه کشور در مازندران تولید می شود، گفت: مازندران تولید جوجه یکروزه ۱۰ استان کشور را بصورت کارمزدی انجام می دهد و متاسفانه طی روزهای گذشته متقاضیان، جوجه های تولید شده خود را انتقال نمی دهند و این مساله به چالشی بزرگ برای جهادکشاورزی مازندران تبدیل شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.